چقدر من این فصلو دوست دارم.....بارونای سرد....برگای زرد و هوای گرفتش منو مسحور خودش میکنه.
دیروز با دوستم خواستیم بریم بیرون که دیدیم حسابی بارون گرفته....بارونااااا
تو خیابونا سیل راه افتاده بود انگار....تصمیم گرفتیم بریم سمت پارک جنگلی که الان تو هوای کوهستانی اینجا حسابی مه گرفته و دیدنی شده بود...چون راه دور بود تصمیم گرفتیم تنها نریم.مامان دوستمم اومد باهامون.
اگه بشه عکس جادشو میذارم...خیلی لذت بخش و دیدنی بود....پاییز کوهستانی یه عالم دیگه ای داره..
فقط حیف که نتونستیم پیاده شیم ..بارون امون نداد.
امروزم هوا در حد هوای برفی زمستون افت کرده..خدا زمستون امسالو بخیر بگذرونه.
چشم های سرد من...ما را در سایت چشم های سرد من دنبال میکنید
برچسب: پاییز کوهستان,سرود کوهستان پاییز آمد, نویسنده: بازدید: 31