نمیدونم با خوندن سر نوشت من کیو یا چیو مقصر میدونین ..اما فک میکنم بمن حق بدین که دیگه نتونم کسی رو دوست داشته باشم یا بهش اعتماد کنم!.
ما را در سایت چشم های سرد من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: شنبه 27 آذر 1395 ساعت: 23:15